Skimmer Ä sÄnt.blogg.se

En dagbok om skimmer i vardagen, om mÄleri och annat som ger livet sol.

Gott Nytt 2017đŸ’«â­ïžđŸ’«

Publicerad 2017-01-01 11:37:50 i AllmÀnt,

1 januari 2017


Ring in det nya Ă„ret och ring ut det gamla💚

Visst blir det ett litet avstamp nĂ€r det nya Ă„ret tar vid Ă„ det blir ljusare...jag vet att jag Ă€r pĂ„ vĂ€g mot vĂ„ren vilken jag Ă€lskar💚 NĂ€r det knoppas i naturen knoppas det nya tankar Ă„ idĂ©er hos migđŸŒ±

Idag Ă€r första dagen pĂ„ 2017 Ă„ den ska jag ta hand om vĂ€l💚

Min blogg kommer att vila ett tag för att fĂ„ in lite ny luft under vingarna, vilket behövs💚

Som Helen Keller skrev: (med min egen omskrivning)

NĂ€r en dörr stĂ€ngs öppnas en annan💚
Man mĂ„ste bara sluta stirra pĂ„ den stĂ€ngda dörren Ă„ vidga sin blick för att hitta den dörr som öppnats💚

Gott Nytt År till erđŸ’«â­ïžđŸ’«



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta Karlsson

En tjej som gillar att mĂ„la Ă„ som inspireras av naturen. Att ta sig tid att stanna upp Ă„ se vart man "sĂ€tter ner fötterna" Ă€r viktigt för mig💙

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela