Skimmer å sånt.blogg.se

En dagbok om skimmer i vardagen, om måleri och annat som ger livet sol.

Höst 2023

Publicerad 2023-11-07 23:04:26 i Allmänt, Kreativa övningar,

7 november 2023

Så lång tid det går mellan mina inlägg här på min blogg men, jag kommer att ändra på det. 

Instagram och Facebook i all ära men, de börjar bli för komplicerade, jag tappar min inspiration. 
Här känns det lagom på något sätt.

Jag har fått lyckan att få en alldeles egen ateljé! Hurra för det! 
Nu håller jag på att installera allt som har med mitt måleri att göra i ateljén. Under denna tid blir det lite tumultartat att skapa nytt men, jag tar det varligt. "Var sak har sin tid", eller hur?

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta Karlsson

En tjej som gillar att måla å som inspireras av naturen. Att ta sig tid att stanna upp å se vart man "sätter ner fötterna" är viktigt för mig💙

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela