Skimmer å sånt.blogg.se

En dagbok om skimmer i vardagen, om måleri och annat som ger livet sol.

Övning ger färdighet

Publicerad 2023-11-17 21:53:06 i Allmänt, Kreativa övningar,

17 november 2023

Att öva är så viktigt men, lätt att glömma. Jag kunde klara att teckna efter några år av studier, tyckte jag själv, men, sen glömde jag bort det. Annat fick mitt fokus. Att aldrig sluta att öva får man inte glömma bort. Det är egentligen inte alls komplicerat och, det ger bara kliv framåt för en själv🧡

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta Karlsson

En tjej som gillar att måla å som inspireras av naturen. Att ta sig tid att stanna upp å se vart man "sätter ner fötterna" är viktigt för mig💙

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela