Skimmer å sånt.blogg.se

En dagbok om skimmer i vardagen, om måleri och annat som ger livet sol.

Två dukar

Publicerad 2024-03-01 22:05:22 i Kreativa övningar,

1 mars 2024

Ibland fylls den fria tiden av så mycket så att tid inte finns för mitt måleri. De påbörjade dukarna väntar tålmodigt på mig. Varje dag jag ser dem arbetar min kreativitet i tankar om hur jag ska fortsätta. 
Helt plötsligt ser jag det så klart, hur jag vill ha fortsättningen på skapandet av mina dukar å då går det fort.
Nu har jag två dukar klara. Å nu är en tom duk redan uppställd på mitt staffli med fantasin som rusar på nytt.
Jag älskar att måla🧡

(null)

"Språng"
Olja, 100x81

(null)

"Blända"
Olja, 100x81


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Birgitta Karlsson

En tjej som gillar att måla å som inspireras av naturen. Att ta sig tid att stanna upp å se vart man "sätter ner fötterna" är viktigt för mig💙

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela